2018. március 24., szombat

Hírek

Sziasztok!

Erre a bejegyzésre már napok óta készülök, mivel ez a 100. (!) a blogon. Először is nagyon köszönöm a sok szép véleményt, amit kaptam, a feliratkozott olvasókat és a több mint 40 ezer megtekintést! Remélem, hogy a későbbiekben is találtok majd magatoknak kedvetekre valót az oldalon! ^^

Gondoltam, hozok némi információt, hogy mi mindenre számíthattok majd az elkövetkezendő hetekben/hónapokban:

– Aki követi a mangát (magyarul is), az tudhatja, hogy egy barátnőm kérésére láttam neki annak idején a fordításnak, és inkább a gyorsaságra törekedtem, mintsem a minőségre, úgyhogy hamarosan nekilátok, hogy egy kicsit csinosítgassak a fejezeteken (+ majd az áprilisi fejezet lefordításának, amint kijön). ^^

Doujinshi fordítások

– A Titánok heti fejezete (a hétvégét becélozva)

– Írás alatt áll egy Ereri modern!AU szösszenetcsokor (a Kenny/Uri szösszenetcsokromhoz hasonlóan több felvonásból fog állni, de a végére lezárt történet lesz, nem úgy, mint a Szabadság Szárnyai). A tartalmát tekintve a külföldön nagyon hódító soulmate (lélektárs) témakörben fog íródni és manga spoilerre lehet majd számítani Zeke és Dina személyében.

– Hamarosan érkezik egy újabb manga spoiler! (90+) szösszenet, főszerepben: Falco és Mr. Kruger.

– És kövezzetek meg vagy éppen ne, de írás alatt áll életem első Rivamika szösszenete... hiszen amikor elkezdtem a blogot, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire betáblázom magam Levi/Eren írásokkal. Nem mintha bánnám, de azért gondolok másokra is. :D

És egy kérdés a végére: tervez valaki közületek jönni a tavaszi Mondoconra? ^^ Nekem ez lesz az első Conom, pedig már évek óta ki szeretnék jutni. :D

2 megjegyzés:

  1. Oké, nekem így, éjféltájt csak a RivaMika ragadt meg. Sajnos visítanom is sikerült egyet, tehát erős reményeket fűzök ahhoz, hogy senkit nem vertem föl.😂😂
    Egyébként meg gratula, lesz az még több is, arra mérget vehetsz. Annyi embernek szívesen megmutatnám az irományodat; szépen bemutatja hogyan is kell NEM OOC karaktert írni.
    Na, most még gratulálnék egy sort, meg minden, de még el kell olvasnom a Titánok 15. részét, és 4 órát aludni sem ártana, tekinettel arra, hogy hatkor kelek, angollal kezdek, a tanárom meg kikészít.
    U. I.: Imádkozz, hogy ne kelljen sikítófrászt kapnom a következő fejezet miatt. Légy szíves.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húha, akkor ezt a visítást pozitív visszajelzésnek könyvelem! :D (Ha belegondolok, hogy a legelső regényötletem Rivamika volt, csak még nem került megírásra... :D)
      Köszönöm! ^^ Néha nagy kihívás elé állítanak és elgondolkodom, vajon ez meg az belefér-e a karakterükbe, de... nagyon nem szeretem az OOC-karaktereket, szóval sikítsatok, ha úgy érzitek, rossz irányba terelem őket.
      Hajjajjj, embertelen ez a 4 óra alvás... A fejezet megvár! ;)
      Köszönöm, hogy írtál!

      Törlés