2020. december 15., kedd

Egy-két hír :-)

 Sziasztok!

A 4. évad meghozta a kedvemet, hogy egy kicsit több életjelet hagyjak magam után a blogon.

Pár szót arról, hogy ez mit is jelent: a blog elsősorban az írásaim érdekében jött létre, és csak később döntöttem úgy, hogy megosztom a nagyvilággal a kezdetben igencsak siralmas mangafordításomat... (Aki esetleg most kezdené el, annak üzenem, hogy lesz ez jobb is... :D)

Tehát elsősorban itt várható fejlemény (de azért próbálkozom).

Ami az írásaimat illeti: először is átrendszereztem egy kicsit a Szösszeneteket, remélem, így most már könnyebben tudtok mazsolázgatni. Az elején adtam egy útmutatót, illetve feltüntetésre kerültek olyan kategóriák, mint pl. canon era, modern AU, lélektárs AU. Továbbá várható, hogy egy-két történet átmozgatásra kerül és külön kategóriát fog kapni, ilyen pl. A Falakon Túli Fiú (a szemfülesebbek biztosan kiszúrták már). :-)

Várhatóan elkezdem feltölteni, amiket eddig megírtam... és még nem publikáltam, mert tartogattam őket, hogy tudjak haladni, és ne kelljen sokat várni a frissítésre (hát ez nem jött össze, bocsi :D).

A Várható frissítéseknél megjelöltem, hogy mik lesznek most az elsődleges projektjeim. Vannak történetek, amik állnak már egy ideje (ez nem jelenti azt, hogy soha nem is lesznek befejezve), illetve vannak olyanok is, amikből már nincs sok hátra (pl. A Szabadság Szárnyai), ezeket szeretném befejezni.

Ami a mangafordítást illeti: jelenlegi információnk szerint 3 fejezet maradt hátra, tehát a manga, ha minden igaz, márciusban véget ér. (Ha ez tényleg így lesz, akkor nagyon kíváncsi leszek amúgy a végére... de ha mégsem, akkor pedig folytatom a fordítást.)

Az eddigi fordítással kapcsolatban megjegyezném, hogy elkezdtem javítgatni az eddigi fejezeteket (vélhetően hamarosan cserélem a linket a 93. fejezetnél, de majd lehet, hozok egy külön bejegyzést is ezzel kapcsolatban...), aztán majd meglátjuk, hogy lefordítom-e a többi fejezetet is. Szeretném, ha meglenne egy helyen – apropó, lelkes tisztító/szerkesztő kerestetik, azzal megpörgethetnénk egy kicsit folyamatot. :-)

(Kicsit sok minden összejött az elmúlt másfél évben... ezért is nem volt végül annyi időm, hogy komolyabban foglalkozzak vele.)

Ha bármilyen kérésed/kérdésed/óhajod-sóhajod stb van, írj nyugodtan ide, vagy dobj egy mailt a dettanetta[kukac]gmail[pont]com e-mail címre. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése