2019. február 2., szombat

Hírek a Before the Fall mangáról

Sziasztok!

A napokban felvette velem a kapcsolatot Sayuri, a Before the Fall eddigi fordítója. :)
Úgy döntöttünk, közösen visszük tovább a Shingeki no Kyojin spin-offját, aminek én nagyon örülök, mert jól láthatóan nem voltam olyan szorgos a fordítással, mint ahogy azt eredetileg terveztem. A fordítást vissza is vette tőlem, úgyhogy én valószínűleg a szerkesztés/tisztítás részét fogom végezni. A fejezetek szerintem az ő oldalára fognak kikerülni (legalábbis oda biztosan, hozzám pedig szerintem csak egy újabb link, amivel az oldalára igazítalak benneteket), de ezt majd még megbeszéljük Sayurival. A tervek szerint a hétvégén neki is esik a régóta ígérgetett 21. fejezet fordításának, én pedig folytatom tovább a tisztítást. :)
Tehát: HAMAROSAN 21. fejezet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése