2020. január 5., vasárnap

Hírek a manga 125. fejezetéről (frissülő bejegyzés; spoilerek is!)

Sziasztok!

Először is boldog új évet kívánok mindenkinek! ^^ Néhány napon belül érkezik a Shingeki no Kyojin manga 125. fejezete, már elég sok mindent találni az új fejezettel kapcsolatban [pechemre a többsége szerintem franciául(?) van, de azért találtam angolt is]. 9-10-én is vizsgázom, úgyhogy meglátjuk, hogy tudok majd haladni a fordítással, de amint kijön angolul, és kezdem, jelzem itt, és folyamatosan frissítem majd a bejegyzést, hogy lássátok, éppen hányadán állok vele.


Szerk. 01. 06: Kijött a fejezet angolul, kezdem fordítást.
Szerk. 01. 09: 80% kész. Holnap vizsgázom, valószínűleg 11-én hozom a fordítást.

Szerk.: Link a fejezethez :-)


Lentebb spoiler (én szóltam).



SPOILER, részletes fejezetismertető + lefordított oldalak is!!!





  • Fejezetcím: Napnyugta (?) (még meggondolom)
  • Annie és Hitch találkoznak
  • megismerjük Annie háttértörténetét
  • Annie mindvégig magánál volt az elmúlt 4 év során
  • Hitch nem adja ki az ellenségnek
  • Floch mindvégig tudott Eren tervéről, átveszi az irányítást, és kivégzi az egyik önkéntest
  • Armin és Gabi Connie után erednek
  • Connie azt hazudja Falcónak, hogy kórházba viszi, mert beütötte a fejét (Falco nem emlékszik semmire, de ismerős számára valahonnan Connie)
  • az eldiaiak menekülni akarnak az internáló táborokból, a katonák azonban nem hisznek nekik, hogy Eren támadást indított ellenük, és nem engedi ki őket; Annie apja végül rájuk támad
  • Magath életben van, Pieckkel vannak
  • a fejezet Hanji felbukkanásával zárul, aki összefut Magathtal és Pieckkel
  • Levi is Hanjival van – túlélte a robbanást, de súlyosan megsérült [ezzel végződik a fejezet]









1 megjegyzés: