2020. május 30., szombat

Hírek a manga 129. fejezetéről (+egyéb infók, spoilerek, oldalak)

Sziasztok!

Néhány napon belül remélhetőleg érkezni fog a Shingeki no Kyojin manga 129. fejezete (a májusi fejezet a koronavírusra tekintettel került csúsztatásra). Ezzel kapcsolatban már korábban említettem, hogy jelenleg záróvizsgázom, így eléggé korlátozott az időm, de igyekszem majd minden tőlem telhetőt megtenni. Úgy tervezem, hogy így a fordítási idő 5-7 napot fog jelenteni, de persze attól is függ, hogy milyen a fejezet (majd meglátjuk).
Lentebb majd hozok spoilereket, ha lehet már tudni valamit a fejezetről!

Addig pedig itt hagyom a 4. évad első előzetesét (mondjon bárki bármit, én egyelőre úgy érzem, hogy nagyon jót fog tenni az animének a stúdióváltás, a jelenetek alapján nagyon manga- és főleg karakterhűnek tűnik a rajzolás is, aztán persze meglátjuk... :D): 4. évad előzetes


Szerk. 06. 06.: Valamikor tegnap este végül kijött angolul a fejezet, én a mai napon kezdem a fordítást. Maradjunk annyiban, amit fentebb írtam, olyan 5 napra számítsatok, aztán meglátjuk. (Jelzem majd a nap végén, hogy hol tartok.)
Szerk.: 100%
Link: Shingeki no Kyojin_129. fejezet: Nosztalgia (magyar fordítás)

SPOILER!






Látni fogjuk Falco óriás-alakját.
Reiner-Annie majdnem meghal (Annie-t majdnem eltalálja egy csomó Mennydörgés Lándzsa, de Reiner fogja fel őket a testével.) A sebesült Annie-t Mikasa támogatja.
Floch utolsó szavai, mielőtt Gabi lelövi: Én vagyok az, aki megmenti Eldiát. (Nem tudjuk, mi lesz vele, bezuhan az óceánba.)
Mindenki feljut a hajóra - kivéve egyvalakit, Magath a kikötőben marad, hogy felrobbantsa a másik hajót, hogy senki se tudja követni a szövetségeseket. Shadis is megérkezik, és segít neki a robbantásban (az életüket adják érte). Az utolsó oldalon Gabit és Piecket látjuk a hajón, amint sírva nézik a robbanást.
Eren és Historia nem szerepelnek a fejezetben.
Fejezetcím Nosztalgia.
Utolsó mondat: Az emberek dönthetnek a sorsuk felől.













4 megjegyzés:

  1. Menéztem az előzetest. Nekem nagyon tetszik a rajzolás. Féltem, hogy Mikasa-t túl fiúsra rajzolják majd a rövid haj miatt. De jó lett. Ami nem tetszik az a Jaw Titan (sajnos már elfelejtettem, hogy hogyan forditottad le) rajzolása. Fekete fehérben jobb volt xD

    VálaszTörlés
  2. Neked mi a véleményed róla? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az óriás alakjával nem volt problémám, az emberi külsejénél láttam, mintha valami nagyon nem okés, de ugye ez még nem a végleges változat, arra még simán finomíthatnak rajta. Amúgy Marcangolónak fordítottam. :D
      Igazából nekem Gabival meg Falcóval van egy kis problémám, szerintem olyan furcsára sikerültek, különösen az a jelenet, mikor egymásnak ütik a fejüket xD és Gabinál reménykedtem benne, hogy ugyanolyan színű lesz a , mint Erennek... de talán csak azért, mert Isayama is a női Erenről mintázta, így pedig most kb a gyerek-Carla jut róla eszembe. Ami Mikasát illeti, ő kellemes csalódás volt, nekem az új külseje a mangában sem tetszik annyira, de itt egész jó lett, éééés ha jól látom, végre fekete lett a sálja! Ennek én személy szerint nagyon örülök. És Pieck emberi külseje... sokkal csinosabb lett szerintem, mint a mangában. :)

      Törlés