2017. január 17., kedd

Hírek

Sziasztok!

Gondoltam, adok némi életjelet magamról és információt a terveimről, mielőtt bárki is azt gondolná, elnyelt az éter. :) Jelenleg egy vizsgám van hátra – természetesen csúsztattam az egyiket, mert folyton időhiányban vagyok –, úgyhogy a tervek szerint 19-én végzek.

A Vihar 16. fejezete alakul, január 22-ig biztosan feltöltésre kerül, de szerintem akár hamarabb is, mert jól állok vele. A régóta ígérgetett szösszenetek is érkezni fognak, ez is biztos. Pontosan kettő áll írás alatt, mindkettő Ereri, és az egyik modern!AU lesz. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia
    Juuuujj várom... De nagyooon o.o
    Már elvonási tüneteim vannak😂
    Már melegítem az ujjaimat a komment írásra 😂
    Nagyon várom és sok sikert a vizsgá(k?)hoz :)) én meg addigra letudom a felvételit, szóval szabad emberek leszünk. 😂
    Lucy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lucy! ^^
      Köszönöm szépen, a vizsgát sikeresen letudtam, úgyhogy most egy jó darabig teljesen a történeté vagyok! :) Sok sikert a felvételihez, várlak szeretettel a következő fejezetnél!
      Detti ^^

      Törlés