2017. június 17., szombat

Hírek, avagy életjel ^^

Sziasztok!

Először is nagyon köszönöm, hogy ennyien feliratkoztatok, olvastok, nagyon sokat jelent nekem. ^^

Az utóbbi hetekben nem voltam annyira aktív, mint amennyire szerettem volna, de beköszöntött a vizsgaidőszak, és ki sem láttam a sok tanulnivalótól. A jó hír, hogy 20-án van az utolsó vizsgám, és már most egy kicsit könnyebb az életem, tehát több időm jut az írásra.

Dolgozom a Vihar 25. fejezetén, remélem, sikerül még 20-a előtt befejeznem, de tényleg nem ígérek semmit. Annyi biztos, hogy jövőhéten biztosan érkezik a folytatás. Szerettem volna még a saját, alternatív 2. évadomat a 2. évad előtt befejezni... Jellemző, nem sikerült. Tudom, nem érhet a manga/anime nyomába, de azért remélem, tetszenek a változtatásaim. :)

Ami körülbelül várható: néhány fejezet maradt csak hátra belőle, utána pedig egy új regénnyel érkezem, szintén Levi/Eren párosítással, mert ők a kedvenceim. A részletekről egy kicsit később. ;) Szösszenetekre is lehet számítani, hiszen itt a nyár, igyekszem minden héten valami újdonsággal megörvendeztetni benneteket. ^^

Kitartást, hamarosan frissítgetek!

2 megjegyzés:

  1. Szuper, a gyakrabban megjelenő részeknek csak örülni tudok.
    Egyébként elárulom neked, hogy ha a történetet "nem érhet a manga nyomába", az csak azért van, mert ez egy fanfiction. Mellesleg meg szívesen olvasnám nyomtatásban is, szóval ne aggódj, megállja ez a helyét rendesen.
    Sok sikert a vizsgáidhoz (már amennyi még visszavan), és siess a következő résszel ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon köszönöm, örülök, hogy ennyire tetszik. ^^ Szerencsére már csak egy vizsgám van hátra, aztán teljesen szabad vagyok és határozottan több életjel lesz az oldalon, ezt megígérhetem. ^^
      Detti ^^

      Törlés