2017. szeptember 16., szombat

Információmorzsák, avagy mi(k)re számíthattok

Sziasztok!

Az utóbbi napokban sokat gondolkodtam és arra jutottam, hogy összegzem, egyáltalán milyen történetek várhatóak tőlem. Nem szeretném, ha sokan várnátok, hogy egyszer írjak valamilyen párosról, miközben én tudom jól, hogy nem fogok, mert mondjuk nagyon nem szeretem őket együtt. Sajnos van ilyen is. Kevés, de azért van.

Bizonyára feltűnt már, hogy többnyire Levi x Eren történeteket hozok, ennek az az oka, hogy őket shippelem a legjobban a Shingeki világában, és elsősorban velük gondolkodom, ha nekilátok írni. Jól bevált páros még Armin/Annie, Sasha/Connie valamint Jean/Mikasa, ez viszont nem jelenti azt, hogy csak róluk fogok írni.

Sasha/Connie-t túlságosan is szeretem ahhoz, hogy szétbombázzam, de esetleg előfordulhat Sasha/Jean történet (még én magam sem vagyok benne biztos). Jean/Armin párost szintén nagyon kedvelem, illetve én a különleges párosok híve vagyok, úgyhogy szeretem a Reiner/Armin gondolatot is. (Ne kérdezzétek, miért, hogyan. :D Bocsánat érte, de írni fogok róluk. :D Hátha ti is megszeretitek... vagy hátha van valaki közöttetek, akit érdekelne...)
Külföldi ficek esetén népszerű még a Jean/Eren, Armin/Eren, Levi/Mikasa, Erwin/Armin párosítás valamint Mikasa/Annie is, róluk is fogok írni. Várható Levi/Petra, Levi/Hanji történetek is, továbbra is szívesen dolgozom velük.

Aki nem olvassa a mangát, az még nem tudja, de a 91. chaptertől kezdődően új karaktereket is megismerhettünk, ők is nagyon a szívemhez nőttek. ^^ Biztosan fog érkezni tehát nagyon-nagyon manga spoileres szösszenet is, azaz azokból a chapterökből, amiket jelenleg nem lehet megtalálni magyarul lefordítva. Itt muszáj megemlíteni, hogy angolul olvasom a mangát (magyarul kb a 60. chapterig követtem), és magyarra – tényleg nagyon amatőrként – fordítgatom a barátaimnak, tehát az itt levő ficekben megtalálható fordítások (esetleges félrefordítások) az én műveim. (Bocsánat, ha valamit benéztem. :D)

És akkor az első bekezdésben emlegetett kivételekről is essék pár szó.

Amilyen történetek BIZTOSAN nem fognak születni a tollamból:
  • Eren/Mikasa – bocsánat, Eremika rajongók, semmi rosszindulat, én tényleg elfogadom, ha valaki őket shippeli, de egyszerűen nem tudnék róluk írni, annyira csak a testvéri szeretetet látom [a mangában]. Viszont Jean/Mikasa rajongók örülhetnek, szeretem ezt a gondolatot előhozni a ficek során. ;)
  • Marco/Jean – szintén bocsánat, nem tudom megmagyarázni, miért, de nem szeretem a gondolatot, hogy ők ketten... Próbálkoztam megszeretni, de nem sikerült. Esetleg mellékszálon jöhetnek, ha nagyon szeretnétek, főszálként biztosan nem...
  • Reiner/Bertolt – valahogy ők sem, ne haragudjatok.
  • Mikasa/Armin – öhm... nem, elnézést.
  • Bertolt/Annie – öhm... szerintem nem illenek össze, ne haragudjatok. :D De mellékszálként előfordulhatnak.
Ezek csak kiindulási pontok, szívesen fogadok kéréseket, mindig érdekel, hogy mire lenne igény, még akkor is, ha személy szerint nekem rengeteg ötletem van. :) Úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat, ha valakiről nagyon szeretnétek olvasni, írjatok, átgondolom és meglátom, mikorra tudom besűríteni az időmbe! ^^

Hamarosan érkezem A Titánok 3. fejezetével és a korábban ígérgetett szösszenetekkel!

Addig is szép hétvégét kívánok minden erre tévedőnek! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése