2017. október 29., vasárnap

Mangafordítás (91. fejezet)

Sziasztok!

Korábban említettem, hogy egy barátnőm kérésére nekiálltam a Shingeki manga fordításának, tegnap pedig úgy döntöttem, hogy mivel az eddigi mangafordítások nagyon elakadtak, amíg el nem készülnek, közzéteszem a saját verziómat. Nem annyira igényes és nem annyira profi (teljesen amatőr vagyok, ez életem első fordítása :D; remélem, azért nem értettem annyira félre a dolgokat :D), de a semminél mégiscsak több, nem igaz?

És mivel nem vagyok egy informatikai zseni, egyelőre ide töltöttem fel. Ha bármiféle probléma van, kérlek, jelezzétek, hogy megoldást találjak rá! ^^


Ami még fontos, hogy az angol fordítás alapján készült (mangastream.com) és nem végeztem komoly tisztítást, kb. csak a szövegbuborékokban cseréltem ki a szöveget. (Szerk. 2018. 04. 13.: Ez azóta javítva lett, cseréltem itt is a linket. ;))

A jogok Isayamáé, a fordításból semmiféle anyagi hasznom nem származik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése