2018. február 16., péntek

Eren – Krista teória: Örülök, hogy nem vagyok egyedül...

(Eren – Krista teória)

Örülök, hogy nem vagyok egyedül…

Teória: A manga 53. fejezetére épül, az álombeli lány kilétére. Erent és Kristát rokoni szálak fűzik egymáshoz Carla Jaeger által, aki a Reiss család tagja volt. Miközben odakint óriások pusztítanak, a két unokatestvér végre egymásra talál.
Megjegyzés: Szeretem ezt a koncepciót, még akkor is, ha végül kicsit másképp alakult a történet. Illetve fogalmam sincs, miért nem töltöttem fel ide, a Merengőn egy jó ideje olvasható már... Többször is átnéztem a bejegyzéseimet, itt valamiért mégis elfeledkeztem róla. Elnézést. Remélem, élvezitek majd ezt a röpke kis egypercest!^^ 
– o –

Eren nem mozdul, szemében viszont ott ül a döbbenet, ahogy a szőke lányt figyeli. Ő már nem Krista Lenz, aki örökké csak mosolyog, azt az álcát réges-rég levetette, mikor kimondta az igazi nevét: Historia Reiss, az új királynő… Vagyis az volt. Ő már nemcsak Historia Reiss, hanem sokkal több annál: Eren unokatestvére, az utolsó élő rokona.
Frieda, Urklyn, Dirk, Abel, Florian. Emberek, akiket sosem ismerhetett meg. Még Rod Reisst is – pont Rod Reisst is! – közéjük sorolja. Senkit sem ismer, csak Kristát. Historiát – pontosabban –, de eddig őt sem úgy. Más úgy gondolni valakire, mint egy jó barátra, és más, mint egy unokatestvérre.
Nem tudja, mit mondjon neki, nem találja a szavakat. Nem tudja, hogy megölelheti-e, ahogyan azt sem, hogy Historia egyáltalán örül-e neki. Grisha Jaeger lemészárolta a családját – a családjukat –, és Eren, bár megette az apját, bűnösnek érzi magát a tetteiért.
Ki akarná a rokonának azt az embert, akinek az apja egy családtagján kívül mindenkit meggyilkolt? Rod Reisst is megölte volna… Historiát is… Mindenkit. És mindezt úgy tette, hogy a saját felesége is ennek a családnak a szülöttje volt.
És a fia is... Én is.
Tudta, mégis ölt.
– Eren. – Historia végre megszólal, hangja karcos. Megfogja a kezét, a szeme mintha csillogna. Eren látja a pillákon ragyogó könnycseppeket, de nem akarja elhinni, hogy érte hullajtja őket. – Eren – súgja azonban a lány újból, elfúlóan. – Eren, én… – Felzokog, és végre mosolyog. Nem úgy mosolyog, mint Krista Lenz szokott, nem is, mint Historia Reiss, hanem úgy, mint Historia, a lány, aki megtalálta az unokatestvérét. – Örülök, hogy nem vagyok egyedül…


Készült: 2016. 07. 15.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése