2018. július 24., kedd

Helyzetjelentés

Sziasztok!

Az utóbbi napokban (hetekben?) elsősorban szösszeneteken dolgoztam, hamarosan több soulmate!AU-s szösszenet fog érkezni. Akad köztük olyan is, ami névtelen kérésre született meg (ismételten köszönöm a cuki e-mailt, nagyon feldobtad vele a napomat ^^), de persze olyan is, ami saját szülemény.
Még mindig áll a lehetőség, hogy aki szeretne valamiről olvasni, az írhat itt is, illetve a többször megadott e-mail címemre (az oldalon az információk rovatnál is megtalálható): dettanetta[kukac]gmail.com
Minden levélnek nagyon örülök! ^^

Készülőben van az első Rivamika szöszöm 2. felvonása is, bár fogalmam sincs, mikor fogom befejezni, ne haragudjatok. :D De dolgozom az ügyön, az is biztos.

Szánom-bánom, de a Titánokkal cseppet sem haladtam, az új mangafejezetek tükrében egy kicsit szeretném átgondolni a történetet. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem írtam semmit sem... Korábban beharangoztam két regényötletet, az egyikkel nagyon jól haladok, és ha még egy kicsit sikerül írnom hozzá, akkor lehet, hogy a Titánokkal egyszerre elkezdem majd felpakolni ide. :) Még meglátom, túl sok az ötlet, kevés az idő.

És nem mintha olyan sok időm lenne, de hirtelen felindulásból elkezdtem lefordítani a Shingeki! Kyojin Chuugakkou/Attack on Titan: Junior High mangáját. Még én magam sem olvastam, csak az animét láttam belőle, úgyhogy veletek egyszerre akadok ki, ha esetleg szörnyű. :D Hamarosan hozom az első fejezetet belőle. :D (És valamikor cserélem a 92. mangafejezet linkjét az átjavított, kicsit letisztított verzióra, pár oldal és elkészülök vele.)

És nem elfelejteni, startolt a Shingeki 3. évada. :D Egy tízes skálán ki mennyire akadt ki? Én még próbálom túltenni magam az openingen... 

És ha már posztot írok, akkor a reklám helye: Egyéb animés, sorozatos írásaim tárháza – mert elsősorban Shingeki no Kyojin fandomban tevékenykedem, sokadik sorban pedig néha más anime/sorozat is megihlet... Egyelőre Yuri on Ice-os ficekből íródott sok (Seungchuchu), de Haikyuu!!, Free!, Akagami no Shirayukihime és Spiritpact ficeket is gyártottam az elmúlt hónapok során. Itt is ugyanúgy áll a fentebbi lehetőség, kérésre is írok, csak ismerjem az animét/sorozatot. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése