2020. február 3., hétfő

Hírek a manga 126. fejezetéről + helyzetjelentés (Spoilerek is!)

Sziasztok!

Néhány napon belül érkezik a Shingeki no Kyojin manga 126. fejezete, így több élet is lesz a blogon. A januári vizsgáim után mondhatni, kivettem egy kis szabadságot, pihentem és diplomamunkát írtam (ha minden jól alakul, idén végre diplomás jogász leszek :D), ezért is nem voltam aktív, de igyekszem februárban mindent bepótolni. Ami még megemlítendő, hogy a héten lesz a szülinapom, úgyhogy rokonok, vendégek, mindenki jön most hozzám, de remélhetőleg sikerül így is 3 nap alatt lefordítani a fejezetet. Minden attól függ, mennyire macerás. :D

Frissülő bejegyzés lesz ez is, mint a többi, érkeznek majd lentebb a kiszivárgott spoilerek, és talán egy-két lefordított oldalt is mutatok majd, mielőtt hozom az új fejezetet. ^^

A Várható frissítések rovat nem frissült olyan sokat januárhoz képest (a januárban tervezettek átcsúsztak februárra), viszont hamarosan kitalálom a dátumokat is, és érkezni fog azokból is ez meg az. :D



Szerk.: Kint a fejezet angolul, 02.10-én érkezik.^^
Szerk.: 100% kész.
Link: Shingeki no Kyojin_126. fejezet: Büszkeség (magyar fordítás)



SPOILEREK:
Szóval... fejezetcím várhatóan Büszkeség. Armin megpróbálja megetetni magát Connie anyjával, de Connie megakadályozza. Hanji remekül bánik a fegyverrel, és nagyszerű gyógyító is. Reiner és Annie találkoznak (!), Falco és Gabi újra együtt. Mondhatni, az egykori csapat majdnem teljes... Reiner találkozik Mikasával és Arminnal is az utolsó oldalakon. ^^






Lefordított oldalak:
1., 22. és 45. oldal magyar fordításban






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése